vineri, 18 aprilie 2008

Idei

Simt altfel....e ca si cum as scrie cu mana dreapta, dar toata sinceritatea imi sta ascunsa in mana stanga....

Copilul isi despleti parul, si timpul tinut prizonier zbura catre noi anotimpuri. Ascultandu-l, ai fi zis ca o alta era se va naste…..


Ma intreb uneori unde esti…si farama de trecut ce mi-a ramas in podul palmei ma doare, negasindu-te…


Ma aliniez iar tacerii...Ca stare de spirit desenez iar cuvinte, ma-mpiedic de case, ispitesc corcodusii.....

si-astept sa te nasti, sa vii fara-a pleca, sa fii far-a cere...


Ma cuprinde sufletul, cosul in care-mi port muntii…

M-am cautat, raspunsul din tine.

Fara sa ma regasesc am pus pleoapa pe pleoapa, continuand sa astept…


E atata tacere in jur, incat timpul se naste-ntr-o vorba…


Taci…te alaturi celor ce se prind de noi precum agrafele in par, oamenilor ale caror coarde vocale par c-au suportat operatii grele, sufletelor ale caror cuvinte le-am scufundat in taceri…


Ma creste timpul, sa nu ma lovesc de taceri…


Niciun comentariu: